دلم گرفته
عکس.آهنگ.سرگرمی.تفریحی. وبلاگ حمیدشمسه

   دلم گرفته است.............

 

نه اینکه کسی کاری کرده باشد نه....

من آنقدر آدم گریز شده ام که کسی کارش به اطراف من هم نمیرسد....

دلم گرفته است که آنچه هستم را نمیفهمند....

و آنچه هستند را میپذیرم....

و دنیا هم به رویش نمی آورد این تناقض را.........



نظرات شما عزیزان:

aa
ساعت4:04---10 تير 1392
این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش ، همین بس که :
نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است
با تیغِ کُند


قلندر
ساعت2:39---8 تير 1392
مرد از زن خیلی تنهاتره!!

مرد موهاش بلند نیست که توى بى کسى کوتاهش کنه و اینجورى لج کنه با همه ى دنیا!

مرد نمیتونه وقتى دلش گرفت زنگ بزنه ب دوستش و گریه کنه و خالى بشه!

مرد نمیتونه درداشو اشک کنه!ی اخم خشن میکنه و میچسبونه ب پیشونیش!

ی وقتایی ی جاهایی ب ی کسانى باید گفت:میم مثل مرد!
پاسخ:سلام.جالب بود.با تشکر


قلندر
ساعت2:39---8 تير 1392
مرد از زن خیلی تنهاتره!!

مرد موهاش بلند نیست که توى بى کسى کوتاهش کنه و اینجورى لج کنه با همه ى دنیا!

مرد نمیتونه وقتى دلش گرفت زنگ بزنه ب دوستش و گریه کنه و خالى بشه!

مرد نمیتونه درداشو اشک کنه!ی اخم خشن میکنه و میچسبونه ب پیشونیش!

ی وقتایی ی جاهایی ب ی کسانى باید گفت:میم مثل مرد!
پاسخ:سلام جالب بود.باتشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 7 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط حمیدشمسه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 2066
بازدید کل : 49812
تعداد مطالب : 683
تعداد نظرات : 415
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 2066
بازدید کل : 49812
تعداد مطالب : 683
تعداد نظرات : 415
تعداد آنلاین : 1


 

Online User فال حافظ